2011-08-08
 14:11:43

Lite Om Ida.

Jag är 22 år.
Är född i Borås, Men har vuxit upp mestadels i Gislaved, Flyttade till Tierp som ligger mellan Uppsala och Gävle för ungefär 6 år sedan. Bor sen 1 år tillbaka i Centrala Gävle.

Har en son på 2 år som heter Melwin, Min ögonssten som får jorden att snurra och solen att skina!
(ni vet, sådant föräldra-tjaffs som ingen vill lyssna på men som ALLA föräldrar tjatar om :) Jag gör det väldigt gärna och är extremt stolt över honom! )

Gillar allt som har med skapande att göra. Men det ska gärna gå snabbt! Saker som inte visar ngn förändring snabbt lägger jag åt sidan och drar igång med ngt annat.
Absolult inte störtförtjust i städning men mår dåligt när det är rörigt omkring mig.
Tar en ny handuk nästan varje gång jag duschat.

Dålig på att hålla kontakten med folk, Men väldigt bra att be om förlåtelse.

Har dagar då jag känner mig som en 14-barns mamma med risigt hår och hängbröst och allt bara är grått
Har andra dagar när hela världen är vacker och framför allt jag!

Irriterar mig på personer som klagar på skitsaker..
Själv klagar jag på det mesta.

Väldigt bra förlorare, Ännu bättre tävlingsinstinkt...

Yr som en virrpanna och tappar bort saker en gång mer än jag hittar dem


Hoppas jag har gett mig själv en ärlig och rättvis beskrivning. Korrigeringar kanske kommer senare.. Alla utvecklas ju hela livet nämligen :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: