2012-01-29
 20:03:46

Otrimmad.

Om det inte vore för min otrimmade kropp. Så skulla jag gärna ägt en snygg Polotröjja!
När vi var hos Maria igår och kolalde igenom lite av hennes bilder från Gymnastiken och Cirkus Cirkör, Så blev jag grymt sugen på gymnastiken igen! Tänk att en person kan få ta ifrån en annan något som betyder så mycket.. SJukt egentligen. Gymnastiken var ju ett tag de enda jag hade. Jag vet att jag för längesedan skrev ett kärleksbrev till just gymnastiken. Haha Hur galet???!!! Hahaha..
Ajaa... Får ju åtminnstone lite mer motion nu än tidigar iaf när jag trafkar tilldagis fram och tillbaka varannan vecka.. Så på en månad kommer jag nu framöver att gå minst 10 mil! från noll, till tio.. Hmm undrar om sjukgymnastiken ens hjälper med så stora påfrestningar...



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: