2012-04-13
 16:26:32

Behov.

Förut var jag helt säker på att jag någon gång skulle operera tuttarna, de lixom försvann efter graviditeten. Nu är jag inte lika säker längre. Jag är fullständigt nöjd med min kropp. Jag har lite extra fett och ibland trasslar hyn ihop sig något fruktansvärt när jag ätit ngt olämpligt eller sovit med smink. Jag älskar min rumpa... Alltid gjort! Mina ögon, ben, armar, näsa, kindben, osv jag kanske inte faller alla i smaken med mitt utseende men jag är iaf nöjd! Men precis där är jag oxå skeptisk. Jag har små, nästan obefintliga läppar, jag tänkte fylla dem typ 0,4ml i varje läpp, inte på E&A kliniken, Herregud!och definitivt inte en hel ml i varje läpp som så många gör, bara lite. Det går ju lixom ändå ur tillslut. Men nej. Mina läppar är ta mig fan bra som de är, jag får sminka dem större ist,



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: