2012-03-22
 10:41:03

Hallå!

Tycker det är så roligt nu när liten verkligen börjar bli stor!

I morse när jag väckte honom så gick jag som vanligt enr för att duka fram frukosten. När jag stod där nere hörde jag hur han smällde i dörren. Han hade gått upp stängt dörren och släckt lampan igen. Han ville sova.. Haha! Underbara unge. Ja på torsdagar blir det lite tidigt. Men v ifår trösta oss emd att det itne är så länge till.. Efter sommaren så kommer han förhoppningsvis att börja på ett nytt dagis. Nu har han ju träffat vänner på det nya dagiset och han kommer inte vara helt okänd för barnen heller...

Igår när vi hade ätit mat så undrade jag vart han hade tagit vägen helt plötsligt var han bara borta... Då ropade han innifrån toaletten. Då har han burit in pallen själv och tvättat händerna och munnen efter maten!
Ja han är bra fin min lilla pojk. :) <3



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: