2012-03-25
 11:41:19

24:e Mars 2012

En väldigt mysig dag och väl värd att minnas då sambon slängde av sig kläderna och la sig att HÖR OCH HÄPNA!



SOLA! på altanen....

Det blåste inget. Det var varm och vi plockade ur så mycket is ur poolen som vi kunde.
Egentligen skulle vi åkt in till UA och badat ju. Men när vi gick ut på altanen ville vi inte åka iväg. Klcokan blev bara mer och mer och sen var det dags att åka in till A Och M och L.
Men L svarade som vanligt inte i telefonen så F sket i honom.
A var lite sen så jag hjälpta en kvinna att leta efter deras bortsprungna hund.

Hunden var skotträdd och ni som varit i uppsala vet ju att det brukar kunna smälla där emd jämna mellanrum..

Tyvärr frammåt kvällen hade de inte hittat hunden ännu... Ägaren sa att hunden skulle avlivas för sin egen skull. Han var tydligen inte bara  rädd.. utan sjukligt rädd... Ett bra men tragiskt beslut tycker jag.. :(

A och "lill A" kom och vi lekt lite på Lill A´s rum. Sen så kom F och hämtade mig så vi åkte iväg och käkade innan vi åkte tillbaka och myste med keks och ost... ÅKte hem rellativit och har i princit nyss stigit upp....
Aaa.. Gott folk.. idag är det 6+ ute och inte en tillstymmelse att ligga ute i solen halvnäck och bli brun. så jag skyndar mig till min framdukade frukost nu istället! Kram



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: