2012-01-30
 14:01:17

Veckan som kommer.

Sitter och väntar på sms från Frida om vi ska in till Gävle ikväll. Hon hade mycket plugg och jag har en massa läxor så jag misstänker att det inte blir något. Men hinner hon med sin matte så skulle vi iaf dra en liten stund! :)
I morgon kanske jag ska in till A iaf. Snacka lite vett i henne Mohahaha.. Ne men hon fyller år och ska ha fest till helgen. Jag känner inte för att komma så vi planerade in en tidigare fika iaf.

På Onsdag ska jag med stor sannolikhet hem till K och så ska hon få fixa mina naglar... Kan ju göra det själv. Men det är så mycket roligare och bekvämare när någon annan gör det :) Får se hur det går. Hon är inte utbildad så jag ska försöka ge henne råd och tips oxå. Bra byte där tycker jag!!!
Torsdag är än så länge lugnt!
Men Fredag ska jag både hem till S.T. Och Dessutom hämta ♥Melwin♥ igen! WOHOO! Älskar att hämta min lilla prins!
Bästa som finns i hela livet. Önskar han ville bo här jämt! ♥

Sen blir ju Lördagen och Söndagen ganska lugna. Kanske åker ut till svärföräldrarna en dag. Var ett tag sedan nu..
I somras bodde vi nästan där permanent. Och nu blir det ngn gng i månaden bara..

Men först ska jag sätta mig ner med läxan jag har till fredag så det är klart! Kramkram.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: