2012-04-02
 07:40:05

TV11

Förlåt mig Tv11. För jag har syndat!
Jag har glömt bort bigbrother de senaste veckorna.
Eller glömt och glömt. Jag har inte kollat helt enkelt. Jag har suttit framför söndagsfinalen och igår så missade jag även det! Fast läser man på bloggarna så verkar jag inte missat ngt jätte viktigt förutom annikas återkomst.
Det hade jag velat se. I natt utspelades det en orgie i sovrummet med inte mindre än tre par samtidigt.
Tröttsamt. Glad att jag missade det. Mindre glad att jimmy åkte ut och att Marcel är kvar...

Istället kollade vi på en dokumentär om hur jorden skulle se ut om hela mänskligheten bara försvann helt plötsligt.Skrämmande att det tar flera hundra år innan luften blir ren från bilarna som körs idag.
Med tanke på påverkan tycker jag att 20kr litern inte allt låter så tokigt!
För, det spelar ingen roll hur mycket jag svär och stormar över att bensinen är så jävla dyr....
Det är ändå en löjlig summa om man jämför hur mycket det förstör..
Den nya ansiktsmasken jag provade i förrgår var helt underbar. Jag fick babylen hud.
Och eftersom man bara ska ha den 2-3 gånger i veckan så längtar jag verkligen till ikväll då jag kan få använda den igen. Igårkväll hade jag nästan lite ångest över att man inte kan ha den varje dag!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: