2012-04-11
 08:52:46

Blodsband

Innan ni börjar klaga där hemma att det är meningslöst kladd. För mig är det inte det, jag skulle inte ens sälja det för miljoner. Inget är så stark som kärleken till sina barn. Man tror man förstår när ens kära får barn hur det känns. Men inte ens då är det i närheten. Visst bryr jag mig lite extra om mina systrars barn. Och visst skulle jag ge dem samma liv som jag anser att Melwin förtjänar. De finns i mitt hjärta dag som natt och jag blir glad när jag hör att de har det bra. Men Melwin är min son. Och på något vis så håller jag honom hårt om hjärtat. Antagligen pga mina egna föräldrars fruktansvärda sätt att ta hand om barn. Så ska inte min son få det. Iaf han har gjort det igen (egentligen gjorde han detta för ungefär en månadsedan, men jag har inte visat det tror jag. ) han målade av en bild. Helt själv utan direktioner och blev arg på sin mamma som inte förstod direkt att set var en mus. Dethär är det bästa jag sett bland en tvåring + 7månader som han var när han gjorde detta.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: