2011-09-14
 19:01:37

Vi har köpt hus....

Idag kl 15.00 var vi hos mäklaren och skrev alla viktiga papper som nu rent juridiskt säger att vi äger huset från och med 1:a november 2011!!!

Egentligen är det en del kvar som besiktning och överföring av pengar, Pantbrev ska fixas och lagfart ordnas innan tillträdet är kommet. Men vi har nu ingen att tävla emot och ingen återvändo!


Anledningen till att jag inte uppdaterar lika flitigt nu, är för att jag inte kan sitta vid datorn ens korta stunder med handleden. Och igår låste sig hela bröstpartiet så det blev en vända till akuten pga att jag hade svårt att andas.


Vi har oxå rent praktiskt lköst det med försäljning av lägenheten! Mäklaren hittade en kille som kunde flytta in med kort varsel och vi har valt honom till att få köpa den!  WOW! Ibland är världen verkligen med på noterna och gör som man vill!!!


Jag har namnsdag idag. Farmor såg till att jag fick en jacka och ett par vinterskor i namnsdagspresent!
Tack Farmor!:D  <3 <3

Hittade snygga på internett med av diverse anledningar så blev det varken den första jackan eller skon. Tillslut kom jag hem från stan idag med båda fixade. Och inte någon av dem var vad jag egentligen skulle haft från början!

Men jag är inte missnöjd! Jag är supernöjd! Idag skulle man köpt en trisslott.....

Fredrik vill fortfarande inte skriva någonting i bloggen. Han lagar däremot mat åt mig som är färdig nu så jag lär springa iväg och äta.. Ska bara lägga upp bilder på ÅSKOGMANSION först! :D



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: