2011-09-01
 14:24:16

När ingenting händer... DEL 2

Händer allt på samma gång. Lugnet före stormen eller vad var det som skedde?


I morse försov sig F, Det sker ALDRIG! Jag har inte varit med om att han faktiskt kommer försent pga försovning en enda gång.
En gång missade han bussen, Men då tog han bilen ist och kom fram ngn minut sent. Det är inte anmärkningsvärt ens.

Idag handlade det om strax över timmen.
Larmet hade inte gått på hans telefon för den hade inte laddat, och medans han var på toaletten gjorde jag sönder laddaren totalt så nu går det inte alls.
timmen senare upptäcker jag att min telefon oxå är trasig. (ljudet är sönder, det hörs inget när folk ringer. Ljudet i luren är dock helt okej!)
I gårkväll skulle vi kolla till toaletten som läckte, och då började det FORSA?! ur vatten när man spolade.
Bra jobbat Åskog-team! Ringde rörmokare idag och de skulle inte ha tid förens nästa tisdag. Suck.
Det innebar att vi skulle behöva gå nere i källaren i ca en vecka.


Dock ringde ena killen på rörmokeriet och bad om ursäkt att han helt missat tiden i tisdags (Va? Nej! nästa tisdag svarar jag) Han erbjöd sig att komma på en gång då han ändå var klar för dagen :)

Sagt och gjort. Han kommer 5 över halv 2. Minuten senare trillar fotografen för lägenheten in!
Kul. Toaletten är nermonterad och här står jag som ett fån!?

Han börjar iaf med köket tror jag det var, och under tiden hinner killen från rörmokeriet bli klar och åka iväg.

Allt flyter på bra. Nu måste jag få i mig lite kaffe! För kaffebryggaren plockades ner i all hast när jag trodde att Albin skulle komma vid 12,30 och inte 13.30. Jag har vetat hela tiden att det är 13.30 men ni vet när man gå runt och tänker att det är Torsdag fast det egentligen bara är Onsdag? En sådan dag har jag haft idag.

Nya jobbmöjligheter och ett väldigt, väldigt stort beslut att fatta senare idag! Närmare bestämt 180m2 stort beslut.! :)


Vi syns och hörs.. // Åskog Crew!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: