2011-09-11
 20:32:55

Kurragömma?

Och jag van. En vecka är nog lite långt uppehåll. Men handen är helt förstörd så det har varit en nödvändig vila jag haft.
Tappra letare jag har som kommer in hit och letar efter mig varje dag iaf! :D

Det är mycket som har hänt på bara 7 dagar.
För 15 dagarsedan kom ett superfint hus upp på hemnet.
Vi la bud på en gång! Denhär gången ska vi INTE hamna efter.
Jag har varit ruskigt grinig mot denna mäklaren. ställt ultimatum, Bett om det ena och det andra.
Visst har jag märkt att det inte varit så uppskattat från hans sida. Men NU !"!!

Nu ska vi under morgondagen (eller möjligtvis tisdag) skriva kontrakt! Säljarna har valt oss. OSS!


Det finns ju en mycket stor risk att Åskog mansion skulle kunna dö här rakt upp och ner. Men vi har ju fortfarande visningar kvar och sen har vi även inflytt, och vår egna inredning som ska in.

I torsdags åkte vi ner till småland och hälsade på min familj (Fosterfamilj.
Min lillebror hade råkat ut för en olycka och skurit av sig en sena på lillfingret. så vi mötte upp honom och flickvän Camilla på sjukhuset i linköping. där de fick ligga i två dagar och vänta på Operation.
Sen åkte vi vidare till Gislaved efter ett välbehövligt mål mat.

Fredagen tog vi en promenad på förmiddagen. sen åt vi mat och åkte till Min lillasyster Jennifer och hennes familj.
(annat fosterhem) Och lördagen kom min kompis Anna och Farmor över. Kvällen slutade med Paj-orgie, och hela familjen samlad.
(Malin med familj i Malmö saknades ;(  ..)

Jag älskar min familj. <3 När jag är där nere vill jag bara tillbaka men när jag åker hem igen vet jag att "Detta är hemma" Här i "Norrland" som alla säger.


Det var allt för idag! Hörs en annan gång.

//En mycket lycklig Ida...



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: