2011-09-28
 12:41:42

ÅskogMansion har gått i ide.

Inte riktigt kanske. Men jag kan fortfarande inte sitta längre stunder vid datorn innan armen säger ifrån! Jag tycker det är jätte tråkigt att det är på det viset. Jag har tillochmed börjat fundera på om det kan vara Karpaltunnelsyndrom då det domnar bort i handen flera gånger under dagen. Eller i princip varje gång jag gör något med den. SKriver, ritar, sms:ar. lagar amt osv.osv.

Jag känner redan att denhär texten har varit för lång att skriva men jag vill göra ett försök. Ni är fortfarande många som kommer in och läser här ju!
Så därför kör jag på en ordentlig jäkla updatering!
Ska det vara ska det vara på riktigt!

Jag har tagit bort Facebook. Sa jag sagt det?!
Vilken frihet! Att kunna vara människa och inte slav bakom en skärm som måste gilla och kommentera det folk skriver som egentligen är Vardagsbettende?! Jag menar. WOOOW hon lagar mat  IDAG IGEN! Vilken prestation.
Jag äter bara mat två gånger i månaden, högts. Bytt sänklader!? varför ska man göra det?! (ironi såklart)

Det jag gillar är bilder. Bilder av när folk umgås! När de är ute i naturen eller bilder på mina syskonbarn som växer upp på andra sidan sverige. Det är verkligehet. Inte hur mycket man städar, putsar fönster, damsuger eller liknande!

Jag har några vänner som alltid kommer finnas där. Och inte bryr jag mig om de har sprunigt 116 mil senaste veckan? Så länge mina vänner mår bra och får mig att må bra, kommer jag fortsätta vara vänner med dem!

Drömmen om ÅskogMansion är på gång! Vi har gjort en besiktning som gick bra. Nämnde jag det? Har inte så stor koll på vad jag skrivit i bloggen när det blir sådana här mellanrum på inläggen!
Killen som köpte lägenheten har blivit godkänd av föreningen så det är fritt fram där oxå.


Jag har tagit tag i målandet igen.. Riktigt kul och så skönt att kunna måla som terapi!
Har massor med nya ideer men båda färg och måmlardukar är slut. Så jag får lungt vänta lite!

I morgon klockan 11 ska jag träffa min studievägledare! Vi ska planera mina studier som ska börja nu efter nyårsskiftet! WOhoo!! Äntligen händer det någonting! Jag står inte still längre. Framgång!

Jag har fått en nytändning på min kära sambo igen. Årstiden då vi träffades är ju här (nåja det var ju i slutet på juli vi träffades men pga den sena sommaren"indiansommar" så känns det som om det skulle vara nu)
Jag gillar skiftet mellan sensommaren/hösten. Luften blir så frisk!
Inget jobbigt pollen. Alla vackra färger. Det är fortfarande grönt men det skiftar. Som om hela världen står i lågor.
Det är sådär mysigt kallt. Att man kan svepa in sig i en filt, Men inte så kallt att man fryser fingrarna av sig!
I love it!!! Och jag älskar Fredrik! SOM jag älskar Fredrik! Ojojoj. Jag är så oerhört tacksam att livet gav mig honom!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: