2011-10-19
 16:53:24

Flytten har startat

Nu är den här. Flytten. Som jag har längtat.
I morgon kl 7 kör vi iväg första lasset ihop med Liten som ska till dagis.
Jag har börjat packa ut i hallen och börjar förstå hur många vändor i trappen det blir.
Skönt att vi redan kört iväg ett lass och slipper springa med det uppifrån ifrån vinden.

Innan idag lyckades jag få ner en barstol och en stor kartong med grejjer OCH köksbordet.
Alldeles ensam med hjälp av liten som ville bli buren. Men han fick tvunget gå idag.

Så lite är ju redan avklarat. Och fyller vi ett släp i kväll blir det inte lika många trappor i morgon heller.
Hoppas på Kebab ikväll vi får se vad Mannen säger. Isf skippar vi flyttpizzan i morgon. Den är ju ändå inte så jättebra för min mage... :/
Sen kvittrade en fågel om att svärmor skulle baka någon köttfärsgratäng tror jag. :)


Helena

Du har sån fin och välkomnande blogg



PUBLICERAT: 2011-10-20, 09:20:59 | URL: http://helenaskvarter.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: