2011-12-07
 13:12:54

Skottat.

Det har snöat lite idag. Äntligen ligger det ett fint täcke över hela Mehedeby.
Har därför varit ute på förmiddagen och skottat framsidan. Jag lovade dyrt och heligt att jag itne skulle röra snöskyffeln.
Men ändå har jag inte bara skottat, utan även sopat och töat framsidan.

Tror jag skulle få sjukt dåligt samvete om jag inte gjorde det.
Dessutom blir det så fruktansvärt tung och jobbigt senare om man inte tar tag i det direkt.
Tro mig jag glömmer aldrig vinter 2008-2009 När grannen fick komma och skotta ut mig efter en fruktansvärt blåsig natt. Pinsamt men vad ska man göra när en meter snö blockerar dörren?
Fruktansvärt skönt att det tagit så lång tid för den "första" snön att stanna ordentligt.


Kelly

Du har mail :-)



PUBLICERAT: 2011-12-07, 13:15:51 | URL: http://kellybiddle.se

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: