2011-12-20
 15:12:47

Det ringde på dörren.

Ska snart hänga upp tvätten, Efter det bär det iväg till Tierp för lite ärenden.
Idag plingade det på dörren. Det var post-killen. Ett paket till lilla mig som inte fick plats i lådan.
Nog för att jag beställer mycket på nätet. Men idag väntade jag faktiskt inget paket.
Blev ju jätte nyfiken. Och när jag hade öppnat den lilla lådan så låg däri 6 stycken värmeljus formade som små granar.
Jag har haft svårt för värmeljus som har några former på sig. Speciellt när de är skrikigt målade.
Men dessa var så vackra! Dessutom glittrade de något enormt och så blir de perfekt på julbordet!
Jag hittade en bild på deras hemsida på just den produkt jag fick. Men då vi alla vet hur svårt det är att fota vitt så har jag även tagit en annan bild på deras gråa modell.

De vit ljusen som jag fick..
Och sen en annan bild på den gråa modellen för att visa hur fina de faktiskt  är!
Bilderna är tagna från Brostes egna sida. Jag länkar till kategorin där ni hittar båda ljusen!
http://www.brostecopenhagen.com/default.asp?view=shop&cat=87932&isec=e396237106



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: