2012-03-04
 07:52:19

Uppsala.

Var i Uppsala hela dagen igår.
Fixade lite skor och gymnastiksaker till liten :)
Storhandlade och det gick helt över förväntan i en "ny" butik utan scanner och med liten.
Köpte ett "klubbhäfte" med massor utav rabatter i Uppsala. För en nätt summa på 150 kr som vi tjänade in flera gånger om under dagen. Först och främst på ICAKvantum. Där gick det fort och i riktig "kupongsamlaranda" Så fick vi göra flertalet olika transaktioner. Och självklart vänder jag tillbaka när jag ser att allt ändå inte är som det ska!
Totalt hamnade vi på ungefär 600 i rabatter!

Tyvärr kunde vi inte utnyttja allt. För man måste tydligen vara aktiv på en butik. Och har man inte handlat där på 3 år så trillar man ur systemet. Så 60 kr trillade ju bort dirr. Gav bort dem till folk som stod vid självskanningen och de blev ju superglada! Gav en tjej 5% på hela hennes köp oxå. Hon vart superglad! Och sen så la jag rabatter i hyllorna och i kassan! Lite glädje kan man ju försöka sprida.


Såg sent igårkväll att min vän Shania var me i tidningen igår! Bra tjej detdär som vågar gå ut och berätta hur svårt det kan vara. Hon har ju blivit lite av ett språkrör i media där hon tar upp massor av frågor och fördommar.
Men hon är ta mig tusan mer kvinna än vad jag är. Det kan jag lova er! Hahaha!
För er som har plus på Aftonbladet kan ni läsa lite om henne HÄR.




KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: