2012-03-05
 07:24:55

Tårtor?

God morgon. Sovit gott?

Det har jag. Och mitt i natten vaknade jag av att ngt lyste mig i ansiktet. Visade sig att det var månen.
Var supertrött så ögonen gick i kors. Men fick mig iaf en liten glimt av den. Syntes redan tidigare på kvällen att det skulle bli en fin natt. Frosten la sig som ett täcke och stjärnorna syntes klart. Sådant som man inte kan njuta fullt ut av inne i stan. Att vi har en otrolig utsikt mot en stor åker gör det ju inte sämre.

Var på gymnastiken igår. Igår var det kallabalik på gymnastiken. Alla barn verkade lite förvirrade och trötta.
De skulle leka, de skulle inte leka. Jämfört emd förra gången så var åldern lite lägre. Det kan ju mycket väl bara vara en sådan enkel sak som gjorde det. Kul hade dem iaf och liten klarade av att vara en stund själv inne på gympan medan vi stod ute i foajen och väntade på att tiden skulle gå. 

Annmärkte på att de flesta tar bilen till gymnastiken.. Haha! Inte ens med körkort skulle jag göra det.
2 start bara för dryga kilometern? Aja, de gör som de vill. Not my promblems.
Snart bär det iväg till dagis. 

*Ologisk rubrik? Skulle inte tro det :p



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: