2012-03-09
 20:45:11

;( Snyft.

Har dåligt samvete för liten. 

Idag när han skulle åka hem till sin far grät han.
Han var jätte ledsen coh redan innan så började han säga att han skulle stanna hos oss.
"Ja inte åga papa"  Ja tanna mamma gegick" Ne det går tyvärr inte Melwin...
"Joho"
Ne det går itne du måste följa med pappa hem till Petra så ska ni äta mat och leka med lego.
"Ja fjåga papa han täjjer nej ja tanna mama gegick"
Ja det gör han. Men du kommer ju om en vecka igen!

M´s pappa kom och det var väldigt olyckligt att låta liten åka iväg så ledsen. Jag försökte få honom att tycka det var roligt. Säga att det bara är 7 dagar. Bara en vecka sen kommer han igen. Tiden kommer gå fort. De kommer ju bygga höga torn av lego och leka och ah jätte roligt.
Men liten ville inte.. Gick in i köket och "sökte skydd" bakom mig. Tydligen har han börjat göra så på dagis oxå just när pappan hämtar... Ingen förstår varför? Men jobbigt är det.. Tillslut fick vi köra med en liten fuling.
Vi fick locka med en liten päronsaft och tillslut så gick han motvilligt ut till bilen. Han kramade mig och pussade mig innan han åkte iväg....
Så ja, Det är tungt ibland. Speciellt sådana här gånger... Hade jag fått ebstämma hade han ju självklart stannat och så hade vi gjort ett nytt försök i morgon!
Nu sitter jag ner. Äntligen! Ska sitta resten av kvällen! GUUUUD så skönt det är!


Sofie

Hoppas att du får en bra kväll!



PUBLICERAT: 2012-03-10, 20:57:06 | URL: http://sofizens.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: