2012-03-05
 15:37:57

Ringringring.

Bläää... Är det bara jag som ogillar att ha en massa viktiga samtal att ringa?
Har pratat med kommun, rådgivare, sjuksköterskor, leverantörer, Ja det har varit mycket idag.
Men äntligen är vi i hemmets lugna vrå igen. Nu ska listan fyllas på lite ytterligare och det kommer bli mycket sådant framöver!
Troligtvis så mycket att ni kommer tröttna! Men inte jag. Jag tycker det är jätteroligt och måste alltid ha minst ett projekt igång.
Sen att det inte blir någonting av allt jag gör är en annan sak. 
Dock kommer detta bli större än vad jag först tänkte och jävligt mycket roligare oxå!

Har dessutom talat med min rådgivare ang M idag. Om vi ska eller inte ska byta helg. Rådgivaren tyckte INTE det! Så, jag fortsätter att stå på mig på den frågan.




KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: