2012-03-09
 13:36:00

Pust!

Stånk och stön! Idag har det varit full rulle sedan fem i sex i morse......


Ni förstår att jag är rätt så öm både i fötterna och i huvudet. Har bakat tårta från grunden!
Inget färdigköpt här inte! Ska det var, ja då ska det vara på riktigt!
Har varit en oerhört mysig dag ihop Med liten idag. Vi lyssnade på radio oc visapde ihop alla smeter. Liten satt och gungade med i refrengerna och jag sköng så det skrålade. Vi höjd mer och mer och mer tills jag fick säga åt honom att vi måste sänka... När visänkte så han att han:
"Må bja i maben vaja dej mama" = (mår bra i magen att vara hos mig)

Ja vad ska man säga? Han är förtjusande min lilla prins! Hurra att han mår bra och att han tycker det är roligt att vara här! Att han inte mår dåligt eller blir ledsen av att komma hit. Att han känner hur mycket han betyder och inte tror att jag skiter i honom för att jag lämnar bort honom varannan vecka.

Nu har jag iaf en liten paus. Tog en tio minutare innan när jag pratade med svärmor oxå!

Har bara 2 pajjer kvar och sen ska tårtan sättas ihop. Den enkaste och svåraste biten! Hur lyckas man få Sugarpaste att hålla sig snygg vid utbaket lixom? Borde kanske köpt och inte gjort den själv iaf?



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: