2012-03-08
 13:33:10

Passa er...

Jag är inte bara på lite dåligt humör. Jag är på jävligt dåligt humör! Om du nu vågar prata med mig ändå så räkna med att jag kommer fräsa. Och jag är som en varan, det kommer bara gift ifrån munnen på mig.
Hela dagen är förstörd och det finns bara ett sätt det kan bli bra på igen....

Internationella kvinnodagen? Pffft..
Skitsnack det med! Vadå kvinnodag? Räcker det inte med Morsdag? finns det ens någon männens dag?
Vi har redan rösträtt. Och får klä oss hur vi vill (allt som oftast iaf! Ingen går väl på fin resturang iklädd enbart underkläder?)

Vi får jobba och vara chefer. Och tjäna mer pengar än våra män (även om de flesta av oss inte gör det..)
Vadfan denhär dagen som började så bra??? Konstigt hur humöret kan skifta, right?



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: