2012-03-08
 20:32:41

MVG!

AAAAAA!!!!!!!!! LÄTT värt att minnas!


Jag fick MVG på mitt Engelska prov.. ENGELSKA fattar ni?? Jag? MVG?!
OMFG!!!

Hurra för mig det känns grymt skönt och jag är stolt över mig själv!


Ida Tallhed

hahaha.. ja min peach flavour -dröm var rätt så sjuk :P Och vad Anna Anka hade med saken att göra vettefan :P ja.. Anna Anka och Tamponger..hmm... man kan ju undra vad jag tänkt på innan jag la mig ;)



Sen vill jag tacka för din andra kommentar som absolut är väldigt stöttande och jag förstår att du inte sa nånting i annat syfte än att stärka mig =) underbara människa <3



önskar okså din systser all lycka och jag hoppas att hon snart själv också förstår vilket värde det har att faktiskt prata om saker. Att dela med sig av sina känslor är en typ av terapi. Att dela ett sånt problem med någon annan kan göra ens egen börda lättare och därmed ger man större utrymme för nya, sunda tag och nya sätt att se saker. Man ger mer plats till att lyckas genom att göra sig av med de man kan av de gamla bekymmerna! :)



PUBLICERAT: 2012-03-08, 22:54:20 | URL: http://idatallhed.se

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: