2012-03-13
 09:38:50

Jobb?

När man varit i säljbranchen så vet man ganska mycket om hur det fungerar. Om vilka bolag som är bra och vilka man definitivt ska hålla sig undan..

Idag när jag gick ut för att kolla vilka säljjobb som finns (Jag söker mig till dessa även om jag INTE vill jobba där igen) Så såg jag att ett av företagen som jag jobabr för Söker nya säljare igen!

Dethär företaget är oerhört bra! De har bra löner bra produkter, Bra personal1 Ja rakt igenom är det ett oerhört bra företag och den personen som får det jobbet kommer kunna skatta sig lycklig! :)

Att företaget dessutom ligger kvar är jag ännu gladare för! För de var precis nyöppnade när jag började och slutade där! (personliga skäl) Så Jagg stort grattis och lycka till!!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: