2012-03-04
 13:33:58

Jag, en fegis.

Jag är nog ganska feg ändå. Feg för att tappa kontrollen. Speciellt när det gäller M. F har ju alltid varit dendär lekfarbrorn. Som tagit över när mitt tålamod inte längre håller och när jag varit sjuk. Då har de gått  till lekplatsen coh varit borta en timme eller så innan de kommit hem igen. Lagom till att man har samlat ihop sina krafter igen.
Jag har största ansvar för min son. Ja, jag valde att skaffa barn. MEN! F visste när han träffade mig att jag hade en son. Och det innebär lika ansvar. En fördelning som aldrig varit jämn.
Så idag har killarna en dag för sig själv. Jag är i bakgrunden och låter dem hållas. Det är spännande att se hur F löser problem och hur M inte förstår ett skit när det är F som säger åt honom. M ska då gå till mig och prata och få godkännande för diverse saker som F sagt nej till. 
Just nu ska de försöka klä på sig lite kläder. Eller  F försöker iaf säga åt Melwin att han måste klä på sig så han inte flottar ner allt han rör vid.... Vi får se hur dethär slutar Hahaha...

Ikväll blir de tacos med finbesök :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: