2012-03-12
 14:53:30

ICA MAXI I LOVE YOU!

Ica Maxi Gävle fyller år i morgon! Och som trogen stamkund har jag fått hem en hel drös ´med underbara rabatt3er.. Och om ni följt mig ett tag så vet ni att jag ÄLSKAR kuponger!


Tex fick jag en kupong av F härom veckan. Blev nästan rädd för min reaktion på hur glad jag blev!
Men det är kärlek. när man lyckas träffa så rätt och tar med sig en kupong från affären just för min skull! <3

Har räknat ut att om vi handlar för 3´000 behöver vi bara betala ca 1´000 Japp.. Så mycket sparar man om man är lite eftertänksam! Så dethär med att matpriserna stiger är ju inte riktigt Föööör farligt då lixom ;)

Dessutom kommer matpriserna öka ÄNNU mer nu när bensinen kommer gå uppåt 20 kr liter till sommaren.
Så mitt tips till er alla är att börja leta kuponger! Så kan man göra en massa annat roligt för de andra pengarna :p



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: