2012-03-16
 15:49:58

Färdig!

Äntligen är dedär jävla köerna slut! Och efter en ordentlig utskällning så fick jag ett direktnummer att ringa nästa gång. Killen blev nog inte bara rädd utan även lite glad när han fick veta att det var lilla jag som ringde!
Han tog mitt nummer och lovade att ringa upp igen när han kollat färdigt det han lovade. Och ja men visst! Han ordnade det snabbt och precis! Bortsett från vissa andra idioter som finns där ute! Suck?!

JAG ska inte behöva dras med idioter. därför jag gjort mig av med dem! Nu har jag bara ärliga trygga vänner som vet värdet av att umgås med mig! älskar er tjejer ;*)

Framöver ska vi dra en tjejkväll! Sen får de pojkvänner som vill möta upp oss ute på krogen! För som sagt. Är man ett par?! Då lever man ihop, gör saker ihop. Och jag har så jävla kul med min man när vi är ute så det är sjukt!
Just saying!

SKa damsuga lite mer innan jag tar en skööön paus ute på altanen med en kopp kaffe och njuta inte enbart av vädret utan oxå över hur jävla lycklig jag är i hjärtat! Visst kan vissa dagar vara åt helvete men jag är ren och god och det gör mig lugn!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: