2012-03-01
 09:41:08

Dag 2.

Frukosten avklarad.
Då har jag typ 2 glas kvar på hela dagen att hälla i mig så får jag klara mig på det sen.
Så får vi se om jag orkar samma käk i en vecka nu :p
Igår när jag pratade med litens pappa visade det sig att de hade varit på sjukhuset igen.
Men snälla. M är ett litet, litet barn! Låt honom få bli frisk ngn gång.
Jag visste att han skulle bli sjukare pga dessa antibiotika mediciner han ätit senaste månaderna.
Liten hade tydligen haft svårt att andas så det hade blivit akuten mitt i natten.
Och pappan som säger att" Ja men det var inte farligt, han skulle bara få medicin"
Jaja! Men om det nu inte var AKUT. Varför åkte ni då in mitt natten? Det håller inte.
Jag förstår att du inte kan påverka situationen. Jag klandrar inte dig för det?!
Liten är sjuk och det enda jag vill är att han blir frisk!
Då skiter jag blanka fan i om det är akut eller inte. Ni åkte in med honom och det gjorde mig oerhört glad!
Imorgon kommer han hit igen. Då ska jag krama om liten en extra gång.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: