2012-01-27
 14:14:07

Vad i helvete?

Dethär får blir ett dubbelt inlägg....
Räcker det inte nu? Räcker det inte med problem för NU iaf... ??? Idag?!??!!

Först Melwin och hela fadderittan där ända sen december... Men stackarns prickar/klåda.. Med mediciner som smakar skit och städning/tvättning vareviga dag.??

Mina sjukdommar som aldrig blir bra... Igår kändes jag frisk. Nu är det lika illa som innan igen.. Kan iof bero på dagens fruktansvärda sammanträffande!!!

Sen det jobbiga beskedet för familjen .Fredrik som var på begravning för en vecka sedan.
Vi hade vvs:are här i förmiddags som berättade att vi hade svartmögel i tvättstugan och kommer få byta hela pannan... HELVETE! Och även ett rör som stått och läckt i ett flertal år?!?!? Hur i hela fridens namn har besiktningsmannen missat det?! IDIOT!  Har bara suttit i telefon sedan dess. Med olika jurister och ickejurister (som fortfarande står aktiva på hitta.se GRUFF) Med mäklare och försäkringsbolag.
På tisdag kommer de och byter 2 av 3 saker så får vi kolla vem som är ansvarig för pannan och då vem som ska betala hela kalaset... Där gick ju sparbufferten åthelveterentutsagt! LINA.. Jag funderade på detdär du skrev om att vinna åtminstone hundratusen och dela med sig lite till nära och kära??! Ja det tycker jag låter so men jävligt bra ide just nu... Jag tackar inte nej. Ska vi göra en deal och vinna lika mycket var och dela ut till alla som behöver det?!

Tillråga på allt har jag mens och mår skit.. Det är inte lätt att hålla emot då.

Melwins andra familj har inte möjlighet att hämta honom tidigare pga en rad omständigheter så jag är själv hemma med en massa tyngder på axlarna. F kan inte komma hem tidigare för det går ingen buss...
Så jag ringde gråtandes till svärmor och bedjade att de skulle komma över och hjälpa en liten ensam människa i nöd.
Det var ju ingen tvekan om saken där. Jag är så lycklig att de kommer någon så jag iaf slipper vara själv. Då blir det lite enklare iaf...



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: