2012-01-30
 08:49:03

Ny vecka nya tag!!

Så är det alltså vecka 5 nu alla redan?!

Vi börjar om från noll igen. Inga förhoppningar eller att lägga sitt liv i andras händer!
Jag är min egen lyckas smed...

Hoppas ni alla får n lika bra måndag som jag tänker ha.


Bjuder på en mysig bild nu från morgonen när jag gör mig i (o)ordning ;)
Lägger väl till någon vettig oxå när jag ändå håller på!
Lover att inte förstöra er veckan innan den ens börjat.




Eftersom jag skelar SVAGT och höger öga är aningen mindrer (inte störande mycket skillnad lixom)
Så passar jag bäst i att framhäva min högra sida. På så sätt kan man göra en illusion av att de är lika..
Vet när jag fick hål i öronen av min syskon i födelsedags present när jag gick i femman!
Nästan alla tjejer hade det redan. Men inte jag :( BLEV SÅ GLAD!
Så när I gick ner med mig till stället de gjorde sådant på, sa kvinnan som skulle skjuta mig i örat att jag hade ett väldigt jämnt ansikte och att det inte var så vanligt att de var så jämna..
Men antar att det växte till sig med åren! Inte ska man gå runt och tro att man är rak i huvudet eller?!
Haha.. KramKram.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: