2012-01-31
 08:58:50

Mycket ska man vara med om!

.... Innan man dör! Idag var VVS:aren hit.. Han berättade väldigt roliga men skrämmande saker om de tidigare ägarna.


En dag sitter jag väl här framför datorskärmen men en kula i huvudet...
Vadfan lixom?!
Iaf. Jag ska göra en lång historia kort.
Äldsta grabben som bodde här förskingrade ihop med några vänner ifrån Tierp Enorma summor pengar från olika bankkonton.
På något sätt så Lyckades de kapa fel konto och då komma i kontakt med Bandidos.
Bandidos i sin tur ville ju såklart ha tillbaka sina penger (Vem klandrar dem jag hade också blivit skit sur)
Så enligt rörmokarens version hade familjen inte så mycket andra val än att fly.
Ungen som har ställt till problem för dem bor utomlands i Usa ngnstans med polisbevakning. Kul liv..
Familjen har pga skulderna därför tvingats till att sälja huset och bor numer i en trea på 75 kvm.
Fyra pers?! Haha.. Ajaa... Synd den som straffar sig själv. Dumma dumma föräldrar som inte sätter stopp för sådana saker redan från början utan renoverar huset för stulna pengar... Hade jag aldrig gjort...
Nu förstår man lite bättre varför de kunde flytta så snabbt och varför de hade larm med kameraövervakning.
(lite overkill för min del)
Tillsaken hör att grabben fortfarande står skriven här.... Så måste ringa skatteverket och se till att de ordnar bort det. Vill ju inte ha hit en massa arga människor som någon annan retat upp.. Eller vad säger ni?
Hahaha.. JaaAaa. Vad ska man säga egentligen? Skratta eller gråta?



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: