2012-01-27
 16:15:06

Lugnet efter stormen.

Melwin har precis lämnat byggnaden för denhär gången.. Min lilla skatt och det gör oxå ont. Extra ont gör det när man redan har mycket att tänka på. Svärmor åkte hon oxå precis.

Tror jag behöver lägga mig och sova resten av kvällen och ända tills i morgon..
I morgon som jag egentligen ska ut med Maria och Angelica.
Orkar jag det?!

Jag ska iaf försöka. Jag vet att detta är vettiga personer som INTE behöver förklaring till varför man inte orkar ibland.
Värre var det med de andra såkallade "vännerna" som snackar skit med varandra för att jag någon dag hade det extra jobbigt och inte orkade. Inte konstigt att dessa två passade så bra ihop!
JA DET GRÄMER MIG! Såinnihelvete. Jag önskar de båda två lyckliga liv ihop med varandra. Från botten av mig själv gör jag verkligen det! Trots att jag INTE vill ha dem i mitt liv längre. Men minnet utav de få bra stunderna som fanns där innan denna tredjepart hitta en väg in och nässlade ihop alla sanningar till lögn och gjorde lögner till sanning så var det en fin vänskap! Och det hade jag gärna behållt så! Dock tyckte denhär tredje parten att man bara kan umgås två och två om man är tjejer..
Jag önskar Nr1. Ett extremt lyckligt kärleksliv med sin familj och att hon kommer ur sin svåra period! Ingen förtjänar att må som du gör!
Jag önskar nr2. Att du finner trygghet i dig själv och alla runt omkring dig så du slipper tävla om vänner som man faktiskt kan dela med sig av istället.
Jag önskar NR3. Som egentligen inte har med den historien att göra.. Allt gott och underbart som någonsin kan komma till dig. Jag hoppas du kommer få leva frisk och lycklig så länge du bara kan och att du känner dig bekväm i dig själv!
Av dessa 3 är det egentligen bara 1 som gör riktigt ont. En känns inte alls. Och den som blir kvar är jag ledsen men förstår vilka "krafter" som håller henne ner istället för att blomma. Jag dömmer dig inte för det.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: