2012-01-28
 09:29:24

Lördag 28/1-11 (mar)drömmar

GODMORGON!!
Har sovit bra men drömt väldigt.väldigt konstigt.
Inatt testade jag på heroin, bara sådär, med en gammal klasskompis som vi kan kalla Besse".
Jag var lite nervös för att köra in nålen i armvecket men hon puschade på mig och sa att jag kunde klara det!
Och det gjorde jag.. Först så kände jag inget. Men efter typ 5 minuter så kunde jag vara i min kropp och se hur konstigt jag betedde mig. Men oxå känna ruset..?
I drömmen så fick jag ett "bumbi-rus" som det kallades. Om jag ska försöka förklara det så är det när man ser alla människor men istället för att de har kläder och skor  etc på sig så har de bara konturer och en massa färger som snurrar runt.
Jag hade oxå en mamma i drömmen som sa att hon önskade jag var en kille.
Då började jag fundera om det var därför jag var så kill-lik?
Sen var det ett mord på en man. Vid någon motorväg.
Handbromsen på SAAB:En hade gått sönder så den plcokade vi ur bilen så blev det en "lådbil" helt plötsligt.
Då skulle jag åka och parkera den.
Vi var i Gävle och det var bal. alla hade fina kläder på sig. OCh tillslut flög starwars skeppet ovanför oss?
Ne det var bissart om ni frågar mig.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: