2012-01-08
 12:26:34

Levandedöd.

Har drömt så konstigt de senaste timmarna. Jag ska gå över tågrälsar? Hittat nya rum i detta huset där det står värmefläktar igång som är påväg att börja brinna och letat i snön efter hemliga meddelanden.

Jag är nog mer död än levande. Har definitivt mindre ork än någon som precis avlidit.
Så blir det jämt när jag fuskat med gluten.
Glutendöden.  Det är vad som händer när man funskar. Kroppen börjar en bearbetning på allt innuti dig så det finns ingen kraft kvar till att leva. Hur mycket man än vill så GÅR det inte...
Fredrik tar liten några timmar så jag har återhämta mig på lättas möjligast sätt..
Sova. Nog för att man kan bli trött när man sovit dåligt. Men det jag pratar om är en helt annan sak.
Kombinera dessa tu och då återstår en trötthet som inte går över bara sådär.
Nu väntar några dagas återhämtning, smärtor i buk och huvudvärk. Skyll mig själv pucko.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: