2012-01-31
 09:47:47

Kallt!!!

Jag avskyr, AVSKYR!! Kyla... Och nu känner jag hur värmen snabbt försvinner från Huset :( Kommer säkert sätta på 4 elsteg i kväll när vi försöker få tillbaka den.. Jag kan nämligen inte lufta elementen och fylla på pannan samtidigt.
Någonting som måste göras nu när VVS J Har tömt hela systemet på vatten. Såååå.....
Jag ser verkligen inte fram emot kvällen.. Kommer sitta som klistrad framför brasan.
Varför händer sådanhär alltid på vintern!? Kan det inte ske på sommaren när man ändå inte behöver någon värme innomhus? Fem i ett ska jag in till skolan igen.  Tröttnar ni på mitt tjat om skola? Hmm Jag bryr mig inte.. Mitt liv, min blogg, mina upplevelser.. Därför blir det mycket skoltjat varje dag framöver :) Eller.. Kanske inte varje men nästan.
Har ni synpunkter på vad jag skriver får ni fan ta och göra era röster hörda så ska jag se om jag lyckas anpassa mig! Så får de bli. Till dess får ni stå ut med att läsa om onödig skit.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: