2012-01-23
 16:20:03

Kaffesugen..

Men har ingen mjölk hemma. Visst GÅR det dricka utan men det blir så jävla äckligt då! Med en skvätt mjölk i är de gott :) Men enliget vissa så räknas man inte som en riktig kaffedrickare när man "spär" ut det med ngt.
Men hallå? Kaffe är Vatten och typ smak? Jag föredrar den med mjölk? Haha löjligt egentligen, men så är det.... :)
Är färdig för dagen. Egentligen skulle jag in till Tierp ikväll. Men det blev inställt... Ska jag vara ärligt tycker jag nästan det är lite skönt tom. Tråkigt. Men skönt. Jag är helt slut! Har gått typ 1 mil med trasigt knä. Suttit på en engelska lektion och inte förstått pga att jag tänkt på sonen som varit på dagis. Har han det bra? Är han ledsen? Fattar han vad som händer?
Många pappor som lämnade på dagis... Vart var alla mammor? Såg nästan inte en enda..
Ringde ju in till dagis för att kolla när de öppnar. Och när jag frågade fick jag även här ett svar som inte stämmde. Så schemat jag skrev efter deras tider fick jag ju ändra lite på..
Var på biblioteket och pluggade lite medan vi väntade på bussen. Melwin läster bäcker och spelade spel.
Ida Long hade någon utställning i ett av rummen.. Den tjejen är begåvad! Hon är dessutom överallt...
Har ni inte hört hennes låt come out and play så tycker jag ni borde klicka er in på youtube och lyssna på den!
Har ätit mat sen vi kom hem.. Melwin sov en stund medans vi var i Tierp. Fixat med en massa nödvändiga papper..
Fick veta att jag pluggar mer än vad jag egentligen gör oxå.. Poängen hade blivit lite fel på ansökningen..
Så det är VISST Heltid.. Suck. Då blir det en massa bök med ännu mer papper som måste fyllas i osv. 

Idag ska jag lämna in engelska uppgift. Och dessutom skicka ett recept till en av lärarna. Det är vad som är kvar av dagen..
Och såklart KAFFE! Huuuu.. Bara inte huvudvärken kommer innan...



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: