2012-01-11
 10:05:28

Inget gott...

Utan något ont!

En del av personalen på vuxenutbildningen i Tierp Kan DRA ÅT HELVETE!
De borde byta jobb och aldrig någonsin mer visa fina feta rövar på det kontor de befinner sig i idag!
Jävla fitta!! 

Jag tror inte ni förstår hur arg jag är?
Jaja jag tänker inte gå in i detalj på vad som har hänt.
Men jag ställde en fråga som jag inte hade svaret på till en av de som jobbar där. (HarkelHmmAInoInnhaIrkeIloInaIlhaIrkeIloIleInoInaIrhaIrkeIloIuIdoIdsoIsthaIrkeIloItroIröImoImHarkelhmm)
Och fick ett svart jag återskapade till personen.
Tex.
JAG: Vilken färg har snön?
Hon: Vit!
JAG: Så du säger alltså att snön är vit?
Hon: Ja det är den. Det vet ju alla!
Jag: Jaha okej? Så då spelar det ingen roll om jag vattnar den med blå färg?
Hon: Nej du behöver inte göra det för snön är vit i alla fall!!!


Ja men vad bra! Fantastiskt! Tänkte jag.
Idag när jag ringer upp henne visar det sig att "snön" i detta fallet varken var blå eller vit utan infekterad som en stor jävla varig, blodig böld i mungipan. Vidrigare människa får man leta efter!

Till svar får jag att jag måste kolla upp sådana saker?
MEN JAG GJORDE JU DET! Jag kollade upp det med DIG. Jag frågade DIG om det jag inte kunde. Vad som krävdes av mig för att få snön vit.
DU gav mig svaret. Är inte det att kolla upp saker?!
När jag frågar någon som jobbar som Studievägledare, om mina studier? Har jag då missat någonting?
Måste jag ringa till en annan kommun och dubbelkolla det då?
Måste jag verkligen vänta 6 månader och sen några dagar innan studierna börjar, få veta att du ljög? Och att det är försent nu, för kurserna redan är färdiga och att det är fullt? att jag borde gjort detta redan då för 6 månader sedan när jag avr hos dig första gången och lite misstänkt frågade dig om snön verkligen verkligen är VIT?!

Jävla IDIOT! Nej men det är inte ditt jobb.. Självklart inte. Du jobbar ju bara som studievägledare. Ditt jobb är inte att vägleda blivande elever rätt??


Jaja! Nu studerar ajg detta så jag kan gå vidare sen.
Dessutom inget ont utan något gott. Det får nästa handla om jag vill inte ha de på samma inlägg....



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: