2012-01-13
 10:49:29

Huvudvärk...

Sitter med en sjudundrans huvudvärk. Vill egentligen bara gå och lägga mig i ett tyst, mörkt rum någon timme ihop med några glas vatten och ipren.. Men är man ensam så är man, då får man motstå sin huvudvärk/migrän så mycket det går för att leka med en liten. 

Även om varje steg är som en hel jordbävning eller som om jag precis fått låna huvudet av en hackspett.
(ja jag vet att de inte får huvudvärk men you see my point)
Så måste man bita ihop och blunda med ett öga i taget. 
Man får helt enkelt leka lugna lekar.

Det snöar ute IGEN. Varför kan det inte vara snö ute när liten är här? Så vi kan åka pulka och gå ut i skogen för att grilla lite. Ne för varje gång Liten kommer är det regn och rusk. och varje gång han åker så är det snö igen.
Jag vet inte om jag ska skratta eller gråta för tycker å ena sidan det är helt fantastiskt att det inte är mer snö ute än vad det är! Men å andra sidan vore det trevligt om vi kunde få en riktigt vit dag i backen oxå.....



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: