2012-01-30
 15:29:19

Glass i stora lass.

Sitter hemma och leker lite med bloggen.
Är lite grinig på min fantastiska sambo som inte är hemma och värmer mig!
Han har inte gjort ngt fel. Men jag sitter här och fryser och kan inte bli varm, hur många varv jag än snurrar filten runt om mig.
Förstår han inte att han ska vara här brevid mig och hålla mig varm?! Haha..

Ne om man skulle ta sig ner i sin vinteröverlevnadsklädsel och ta sig en VARM kopp te istället medans man väntar på mjölken till kaffet? Det kan man iaf ha grädde i. Det kan man INTE till kaffet...
Ikväll blev de inget Gävle utan blir Uppsala istället. Träffar A idag då Frida inte hinner med studierna annars. No problemo för min del! Som sagt lägger jag inte min lycka i andras händer..
Och när jag kommer hem i kväll ska jag äta lite glass igen.. GB ½ liter. Nogger.. Vet du vilken jag menar?!
Hörs om ett tag, har som sagt lite jag måste ta tag i!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: