2012-01-18
 16:23:22

Företagsekonomi..

Shit alltså!

Jag stötte ju på en dam som klagade och tryckte ner ämnet företags ekonomi härom sistens.
Idag hade jag min första lektion i ämnet och JAG ÄLSKAR DET!
Så sjukt kul och inspirerande. Och dessutom världens goaste lärare..


Eller... Nåja.. De båda två lärarna jag har (har bar två) Är precis lika underbart härliga!
Om ändå lärarna på grundskolan och gymnasiet var lika bra skulle fler skolbarn lyckat mycket bättre!

Att vi sen får chansen att träffa olika människor på varje ämne tycker jag oxå är superbra!
Det blir inte så mycket gruperingar, Och man får träffa många nya ansikten.. Super roligt!

Är så glad att jag valde att börja plugga.. Inte bara för slutbetygets skull utan för att jag behöver denhär informationen i resten av livet..
Hur ska jag annars kunna drica en hotellverksamhet längre fram?!

Skiter i om jag så är 75 när det sker. Men det SKA ske. Och jag har precis börjat ta de första stapplande stegen dit.
XOXO Gosspigirl... (höhö, velat skriva så länge nu, det är ngt som fastnar på hjärnan lixom) :p



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: