2012-01-14
 18:49:47

Dansa loss.

Sitter med en ölkorv i handen. Utan öl såklart.
Är det någonting jag har blivit fruktansvärt dålig på, så är det att dricka! Speciellt alkoholhaltiga drycker.
Ta nyår tex. Vilken jävla 14:is fylla det blev. Och när drack man innan dess? Jo på midsommar. Och då var det en cider en drink och ett glas vin på hela dagen med start ungefär vid 16.00 Men ändå höll man igång till kl 3 typ. Galet!
Underbart. Men Galet. :) Vem säger att man itne kan ha kul utan alkohol? Iof tycker jag det är lite tråkigt att jag inte har någon kompis som verkligen vet hur man festar på riktigt. Självklart är det inget fel med att sitta enr ute på krogen. Men jag vill besöka dansgolvet. Det är där jag hör hemma! Och jag kan till och med få rysningar när jag ser filmer från stora dansgolv ute i världen! Jag viill vara där i mitten! Stå bland alla svettiga och trängas. Jag vill hoppa upp och ner, Vråla ut fel sångtexter och fråta på vägen hem för att fötterna är helt förstörda efter så många timmars dansande! 

Att jag itne kan dansa snyggt är en annan sak. Så länge jag har kul just då så finns det ingen morgondag!
Jag kommer som i trans och hela världen universum är i mitt huvud just då.. 
Går ut för sällan med tanke på vilka möjligheter man har att göra det trotts att man har barn!
Men nu om 14 dagar ska jag ut emd en gammal tjejkompis i Uppsala. Ska bli superkul att få svänga sina lurviga!
Eller.. Kanske rakar dem först och sen svänger dem...
Ngn som är sugen på att hänga med??



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: