2012-01-22
 08:18:47

Dagis.

Liten ska börja på dagis i morgon...

Känns nervöst! Iof så har han ju redan gått där i över ett år. Men jag har ju inte haft honom där?
Börjar lätt på bara 3 timmar så fortsätter vi med några till på tisdag och onsdag. Sen på torsdag ska han vara där i hela 9 timmar.
Så otroligt tråkigt bara att det skulle komma en massa mer snö nu. Blir tungt att gå med vagnen...
Enligt dagisfröknarna ska jag vara på dagis redan kvart över när jag kommer in med tåget 4 över. Men jag säger att det är omöjligt för mig att hinna på 10 minuter. 1,5 kilometer med barnvagn och skadat knä? Jag förstår inte hur det ska gå? Jag känner ju mig själv och har gått den sträckan många gånger förut. 15-20 minuter är det man får räkna med när det är snö och barnvagnen kärvar, det är halt. osv...

Jag ska ju inte behöva springa bara för att hinna till dagis på deras tider. Det tycker jag är konstigt... Aja det löser sig :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: