2012-02-17
 14:27:37

Wienerbröd....

Testar iaf hur det blir. Har aldrig gjort de tidigare och alla säger det ska vara så sjukt svårt att göra själva.. Hmmmm återstår att se, måste äta upp kålroten först bara så jag får en ledig skål att blanda allt i .....




Jahapp! Jag började med att kolla att allt fanns hemma... och det gjorde det.. Fram tills att jag tog ur jästen ur förpackningen då den var möglig... KUL! 

Vill ju göra ngt så slängde ihop en vanilj kräm istället... Efter det visste jag inte vad jag skulle ha till den...
Så tänkte göra Vaniljbullar.. Men då är ju jästen slut.. Så har en halvfärdig wienerbrödsdeg i kylskåpet.
En färdig vaniljsmet. Och inga bullar.... Blir mycket att göra ikväll känner jag. Måste säga till F att inte glömma jäst när han handlar.....





KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: