2012-02-10
 13:53:53

UUUUSSCCCHH!!!!

Ok... Sculman show Har allt ifrån det bästa till det sämsta..


Till det VIDRIGASTE!
Varning för känsliga läsare och minderåriga!
Ta en titt HÄR öppnas i nytt fönster...


Fy fan i helvete! Vad vidrigt! Vad hemskt, Smutsigt, sjukt.
Ja jag dömmer. Inte att man blir upphetsad av att se andra ha sex. Men gloryhole?
Seriös?! Alltså sjukdommar? Du vet aldrig vad som kan hända!

Jag som har sjukt svårt att gå på offentliga toaletter utan att först skura sitsen och sen täcka den med papper efteråt.
Sen att han söker bekräftelse så tydligt att han är normal?
-Dömmer du mig nu? Tycker du jag är en sämre människa nu?!
Herre min skapare! Inte kosntigt att Just han lyckas hitta de mest konstiga felen. Som jag sagt tidigare...
Döm inte andra! För då dömmer du dig själv ännu värre!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: