2012-02-18
 07:34:04

Trött...

Vakade vid 02:23 i natt och funderade på när man skulle få gå upp. Tyckte natten aldrig ville ta slut.
Hade innan dess vaknat säkert en 5-6 gånger.

När M tio minuter senare envisades med att vakna och inte komma till ro på två timmar blev det dock lite för mycket för min överhettade hjärna så jag nästan ville börja gråta.. Frammåt fyra somnade liten dock gott mellan oss i stora sängen.
Sen startade mitt larm på telefonen 05:18 UTAN att jag hade satt igång det. Vilket var som ett startskott för liten so mville upp. Men hans elaka Mor sa blankt nej. Att det fortfarande är natt och han får INTE! gå upp.. Men tio i sju var det dags igen!


Nu är det kaffe som gäller så man blir människa. F har iaf lovat att jag ska få lägga mig en stund sen innan vi börjar dagen "på riktigt". Vilken tur! Tack och lov har Melwin inte dessa nätter så ofta. Det är jag inte stark nog att hantera tror jag...



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: