2012-02-15
 08:40:39

Tågtider.

Hade varit så enkelt o mman hade haft samma tider varje dag. Men nu har jag inte det. Och vet aldrig när jag ska åka med tåget, eller när jag ska ta bussen. Dessutom har jag ju olika tider olika veckor oxå. Så det är inte lätt att hålla reda på allt..

Idag tex. STällde kl på 7 för då vet jag att jag hinner gå upp i lugn och ro. Men egentligen ska jag inte åka förens 10.55 Vilket suger. för då har jag dessutom 1½ timme i skolan utan att göra ett jävla skit!

Menmen! Vad är väl en bal på slottet?


Fick mer inbokningar igår på LR partyna. SVINKUL! :) Känner verkligen att det är påväg åt rätt håll. Gjör det lite enklare för mig själv nu när jag kan ge tillbaka de som man "lånar" av sambon hela tiden oxå. Det är varken rätt eller bekvämt att ha det på mitt vis... Vad har jag gjort för att förtjäna honom egentligen? My love... ♥



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: