2012-02-17
 12:15:27

Sommar...

Ligger kvar i soffan. Utslagen. Trött och kall..


Ser solskenet på väggen och fantiserar om att det är sommar på riktigt nu...
Snöskotrarna som åker utanför är mopeder... 
Tänker på att grilla på altanen, Sola sig så varm att man knappt vet vad man heter. Gärna på en luftmadrass i poolen så det bara är att rulla i vattnet för att svalka sig.. Ha ena eller båda händerna i vattnet och plaska runt lite försiktigt. 

Kanske en kompis eller två som spontant kommer över, så sitter vi hela natten och skrattar högt...

Jag har de jag behöver nu. Men det skulle vara kul om någon kunde lära sig spela gitarr oxå..
Kanske är det mitt kall?

Saknar sommarna med familjen.
Tomas på trummor. Lina på gitarr, Alla andra skrålandes i kör!

Här är en film på några ur min familj. Ni kanske förstår lite vad jag pratar om !?




KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: