2012-02-19
 19:12:50

Slut.

Slut i kroppen,
Slut i huvudet,
Slut på wienerbröd, (japp de hembakade blev heeeel OK! Nästa gång (det blir en sådan) tar jag margarin så det blir mer skivigt än vad det blir med smör.
Slut på veckan,
Slut på bröd,
Det var slut på mjälk oxå, men det var vi precis iväg och handlade.


Jaa, Det har varit en fullspäckad dag från morgon till kväll...
Nu är man rätt mör men som ni säkert känner till, är det PREMIÄR på BB i kväll!
Bara att hinka en kanna K och hoppas man inte slocknar innan första reklamen!

Vi har gjort snöänglar, snötåg, snägubbar(fula som stryk, men ändå fruktansvärt vackra)
F gjorde en snölykta som var JÄTTEFIN! Men när jag skulle ställa in marshallen så rasade jag hela :( Som vanligt när det kommer till mig. Lika med lego när vi var små. Jag fick inte vara med och bygga för jag bara rasade allt.. 
Snälla bröder va? Jaja.. Jag förstår dem!

Sen var vi på barngymnastik, Förstå gången med M! Väldigt blyg i början men lyckades tillslut springa omkring själv när mamma fick hoppa in och hjälpa de andra barnen på balansgången!
Har jag nämnt hur mycket jag älskar och saknar gymnastiken?
Och Nej, Jag tänker inte tvinga på Melwin någon sport jag själv inte lyckades innom. Utan jag vill bara få honom att träffa andra barn som bor i vårt underbara lilla samhälle. Och så är det bra med aktivitet :)

Vi har fikat ute på altanen idag, Käkat frukos med kaminen igång, M och F lekte själv över en timme inne på M´s rum medans jag fick vila lite. 
Ja det har varit en fantastisk dag helt enkelt!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: