2012-02-14
 21:22:49

Skottat..

Vet inte med er.. Men här hemma har vi iaf inte gjort ngt speciellt..

När jag skulle gå utanför dörren så såg jag F´s kontokort med en gullig allahjärtansdag hälsning. 
Skrattade högt åt hur man kunde tolka det! 

Varsågod frugan. Här har du kortet. gör vad du vill.. Så jag köpte faktiskt en stor godispåse som jag hade under de timmar jag väntade på att lektionen skulle börja..

Dessutom så hittade jag ett hjärta i snön. Det bara låg framför mig. Det kändes som om det var till mig... Har det i min ficka nere i jackan nu.

Fick en massa gulliga sms från folk runtom i landet. Pratade med människor som stod mig nära hjärtat. Och så har jag precis varit ute och skottat... Det ska komma utemot 15 cm i natt.. SÅ skönt att få bort de första lagret som legat några dagar nu..

Till allahjärtansdag middag blev det makaronen och gräddsås med bacon.. Mmm. Smarrigt! Som sagt inget speciellt. Vi älskar varandra jämt. FIck ragg på skolan oxå .Inte det mest uppskatade ragget om jag får lov att säga så.. Till och med snickarna som var där hade varit roligare, Hahahhaha!!!! 

Menmen, alla är väl lite extra glada idag tror jag. Även om inte alla vågar erkänna det. :p


Nu ska vi kolla på Gold-diggers och gloryhole... MOHAHAH! Discovery chanel... Ta en titt ;)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: