2012-02-20
 10:17:20

SKIT!

F*N!

Medans jag var nere och städade undan efter frukosten gick liten upp.. 
Ropa ngt om vatten och trodde han var törstig!
Slängde in de sista sakerna i diskmaskinen, hällde upp kaffe och skulle precis gå upp då jag hör honom säga att blomman oxå är törstig...

OH SHIT!

Skyndade mig upp och ser att han står med blomsprutan och "vattnar" blomman.
Frågade vart mer han har sprutat någonstans. Kollade tv:n TORR!
M visade mig vart han hade sprutat med sitt gullig lilla finger och sa 
-Dä, dä dä dä. samtidigt som han förde handen fram och tillbaka!
Ännu mer SHIT! Över boxern, externa hårdisken och högtalarna var det fullt med vatten.. Fick lite smått panik och drog ur kontakten snabbt som attan. Torkade sedan upp allt jag kunde, Nu får det stå och torka så får vi hoppas på det bästa.........


Andréa

Sv: Ja man ska alltid vara försiktig på alla såna slags sidor, men jag har köpt en del grejer där och alltid varit nöjd.



PUBLICERAT: 2012-02-20, 15:50:22 | URL: http://makeupartisten.nu

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: