2012-02-16
 19:17:10

Sjuk.

Usch. Idag på FE så kände jag mig plötsligt väldigt, väldigt kall.. Alltså mer än vanligt! Inte ens med jacka mössa och halsduk kändes det bättre! Jag frös och sakta kännde jag hur det började göra ont i lederna. Sådär ont som man får när man blir influensa sjuk?!

Så sista lektionen idag gick jag på halvfart. Ändå så fick jag vänta 3 timmar på F så vil kunde åka hemm..

Självklart hade jag kunnat åka tåget hem. Men hade ju varit inne på Ica i morse och hämtat paketet som jag beställde. TUNG! Julia och Nanna fick lov att plocka upp mig den korta biten till skolan.. Hahah! Då är man bra dumdristig som ens försöker ta med sig paketet själv... Nu är det lov! SKÖNT! Fruktansvärt skönt. För jag tror inte jag hade kunnat förstå så mycket på lektionen i morgon ändå. 
En fika på Konsum mellan lektionerna. Och ett jättemysigt möte mellan olika kulturer och personr när dagen var slut. Underbara människor det finns där! Åå de gör mig så otroligt glad!

Gör nästan lite ont att inte få träffa alla under denhär veckan.. MEn Emine ser jag ju ändå :) OCh säkert J Och N oxå. De skulle tydligen med till E sa de :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: